Flashback '87



Året var 1987, julen närmar sig.. Min allra första. Lutandes mot en vägg och tre dagar kvar till min första födelsedag öppnas det stora gapet. Gapet har förblivit stort, dock inte lika stort i förhållande till storleken på mitt huvud :)



Året är 2009, första sommarvärmen har nått Knivsta. Påskfirande med en trevlig, men härligt otraditionell påsklunch. Mitt yngsta systerbarn kan snart gå själv. Strax elva månader gammal. Lika som bär? Kanske inte, jobbigt svårt att avgöra vem som är sötast...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Måste säga att jag verkligen diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-13 @ 03:14:16
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0