Darling can you tie my string

Första veckan på med nya kurserna är så gott som klar. Känns positivt. Känner mig intresserad av det jag läser för en gångs skull, nåja kanske inte så sällan det händer men ändå... Känns riktigt bra att jag är på gång. Har anmält mig till sju tentor nu i veckorna innan och efter jul och nyår. De ska jag banne mig klara. Nu eller aldrig!

Mår bra nu igen känner jag efter en seg och plågsam(?) tentaperiod. Man blir så insjunken i allt, allt plugg. Skönt att ha lite distans ett tag även om det inte blir länge då jag vet vad som väntar... **Spännande**

Så... Vad är höstdepp när jag har så mycket annat att tänka på?? Nej, hösten är ju faktiskt fin och än så länge finns mycket av löven kvar på trädtopparna. Man ska hitta något att njuta av tycker jag, varje årstid har sin charm.

Som avslut, en fin och vemodig låt. Lite deppig men vad gör det! Jag kan vara glad för det!

The National – Gospel

Ps... Kategorin "Hållbart samhälle" känns som ett skämt i det här sammanhanget...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0